Formalności do załatwienia po rekrutacji
Harmonogram działań, jakie należy podjąć po zakwalifikowaniu się na wyjazd w ramach programu Erasmus
- Po ogłoszeniu wyników rekrutacji, zakwalifikowani studenci zobowiązani są do nawiązania kontaktu z uczelnią partnerską w celu zapoznania się z procedurami aplikacyjnymi i terminami, w których uczelnie te przyjmują dokumenty od studentów programu Erasmus
- W stosownych terminach, studenci zobowiązani są do przygotowania wymaganych przez uczelnie partnerskie zestawów dokumentów i dostarczenia ich do Pełnomocnika Dziekana ds. programu Erasmus, w celu przesłania ich przez Wydział do uczelni przyjmującej studenta.
- Studenci powinni zadbać o odesłanie przez uczelnię goszczącą podpisanego druku Learning Agreement oraz Listu Akceptacyjnego lub podpisanej Application Form (dokumenty te będą wymagane prze Centrum Współpracy Międzynarodowej PW przed wyjazdem na wymianę).
- Po zaakceptowaniu przez uczelnię partnerską, studenci przygotowują zestaw dokumentów niezbędnych do wypłaty grantu przez Uczelnianą Agencję Programu Erasmus.
- Komplet podpisanych dokumentów studenci zobowiązani są dostarczyć przed wyjazdem do Centrum Współpracy Międzynarodowej PW (ul. Noakowskiego 18/20, 6 piętro, pok. L-3)
- Po dostarczeniu niezbędnych dokumentów do CWM PW, studenci podpisują umowę z PW, na mocy której następuje przelanie 1 raty stypendium Erasmusa na konto studenta.
|