Program Erasmus na Wydziale Fizyki PW
Strona główna > Informacje ogólne > Formalności do załatwienia po rekrutacji

Formalności do załatwienia po rekrutacji

 Harmonogram działań, jakie należy podjąć po zakwalifikowaniu się na wyjazd w ramach programu Erasmus

  1. Po ogłoszeniu wyników rekrutacji, zakwalifikowani studenci zobowiązani są do nawiązania kontaktu z uczelnią partnerską w celu zapoznania się z procedurami aplikacyjnymi i terminami, w których uczelnie te przyjmują dokumenty od studentów programu Erasmus
  2. W stosownych terminach, studenci zobowiązani są do przygotowania wymaganych przez uczelnie partnerskie zestawów dokumentów i dostarczenia ich do Pełnomocnika Dziekana ds. programu Erasmus, w celu przesłania ich przez Wydział do uczelni przyjmującej studenta.
  3. Studenci powinni zadbać o odesłanie przez uczelnię goszczącą podpisanego druku Learning Agreement oraz Listu Akceptacyjnego lub podpisanej Application Form (dokumenty te będą wymagane prze Centrum Współpracy Międzynarodowej PW przed wyjazdem na wymianę).
  4. Po zaakceptowaniu przez uczelnię partnerską, studenci przygotowują zestaw dokumentów niezbędnych do wypłaty grantu przez Uczelnianą Agencję Programu Erasmus. 
  5. Komplet podpisanych dokumentów studenci zobowiązani są dostarczyć przed wyjazdem do Centrum Współpracy Międzynarodowej PW (ul. Noakowskiego 18/20, 6 piętro, pok. L-3)
  6. Po dostarczeniu niezbędnych dokumentów do CWM PW, studenci podpisują umowę z PW, na mocy której następuje przelanie 1 raty stypendium Erasmusa na konto studenta.